فروش سایت
خانه / میوه خشک پاپایا استوایی / خرید عمده میوه خشک پاپایا استوایی

خرید عمده میوه خشک پاپایا استوایی

پاپایا میوه ای استوایی و گرمسیری می باشد که میوه خشک آن به صورت عمده تولید می شود. خرید این محصول به صورت اینترنتی امکان پذیر است. آیا پاپایا در ایران تولید می شود؟
برخی از میوه ها همیشه در دسترس هستند ولی برخی دیگر حتی اسم ناشناخته ای برای برخی افراد دارند. هر چند همه میوه ها به صورت فصلی برداشت می شود، تولید کنندگان از روش هایی استفاده می کنند تا محصولات خود را در خارج از فصل برداشت بتوانند در بازار عرضه نمایند.

میوه خشک پاپایا

معرفی میوه خشک پاپایا

پاپایا از آن دست میوه هایی می باشد که کمتر کسی آن را دیده و مصرف نموده است زیرا از جمله میوه های خارجی در ایران به شمار می رود که تامین آن از مناطق استوایی کشور های دیگر انجام می شود. مقادیری از این میوه در بازار به صورت وارداتی تامین می گردد اما جوابگوی نیاز و تقاضای بازار نخواهد بود، از طرفی میزان تامین شده کم و از سمت دیگر قیمت قابل ملاحضه ای دارد.
میوه خشک پاپایا باعث شده است دسترسی به این میوه بیشتر از قبل شود، بازار های مناطق مختلف می توانند ارائه دهنده این میوه خشک باشند. میوه خشک پاپایا ضمن افزایش زمان نگهداری، دسترس پذیری به این میوه را به گونه ای قابل توجه افزایش داده است.

خرید میوه خشک پاپایا

تولید میوه و میوه خشک پاپایا

خوشبختانه در سال های اخیر برخی از مناطق ایران همچون استان سیستان و بلوچستان به علت واقع شدن در منطقه گرمسیری توانایی تولید میوه پاپایا را دارند. خشک کردن میوه پاپایا با تولید داخلی آن افزایش یافته است. به همین دلیل خرید و فروش عمده آن به راحتی انجام می شود.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت میوه خشک پاپایا

قیمت خرید میوه خشک پاپایا استوایی

میوه خشک پاپایا نیز جزء میوه های خشک استوایی خارجی می باشد که دارای خواص …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام