فروش سایت
خانه / چیزبال روکش دار / بادام زمینی روکش دار / قیمت عمده بادام زمینی روکش دار

قیمت عمده بادام زمینی روکش دار

در این مطلب ما قصد داریم که به شما چیزبال ها که همان بادام زمینی روکش دار هستند را معرفی کینم . و همچنین انواع چیزبال را برایتان تشریح کنیم . و از همه مهم تر مراکز پخش و قیمت بادام زمینی روکش دار ، این محصول فوق العاده را به شما معرفی کنیم .امروزه چیزبال به یکی از آجیل های پرفروش در بازار تبدیل شده است که در میان مردم و حتی فروشندگان طرفداران زیادی پیدا کرده است .  قبل ازاین که در خصوص قیمت این محصول و نوع عرضه آن در بازار صحبت کنیم بهتر است که شما را با خود چیزبال آشنا کنیم . می دانم که الان سوالتان این است که اصلا چیزبال چیست ؟ و چند نوع است ؟

 قیمت فروش چیزبال به صورت عمده

چیزبال و انواع آن

چیزبال درواقع همان بادام زمینی است که برای ایجاد طعمی متفاوت به وسیله ی یک نوع پنیر فرانسوی روکشدار شده است . چیزبال روکشدار یک نوع آجیل است که به عنوان یک تنقلات سالم و مغذی شناخته شده است . در بازار چیزبال های روکش دار  را می توانید با طعم ها متفاوت و منحصربه فردی تهیه کنید .

از جمله طعم های موجود چیزبال :

  • چیزبال روکش با طعم کچاب
  • چیزبال روکش با طعم باربیکیو یاهمان فلفلی
  • چیزبال روکش با طعم سرکه ای
  • چیزبال روکش با طعم پنیری
  • چیزبال روکش با طعم پیتزایی
  • چیزبال روکش با طعم دودی
  • چیزبال روکش با طعمکره ای

قیمت بادام زمینی روکش دار

می خواهید بدانید که قیمت قیمت بادام زمینی روکش دار یا چیزبال به چه صورت است ؟ چیزبال ها در بازار هم به صورت عمده و هم به صورت بسته بندی عرضه می گردند . و بر همین اساس دارای قیمت های متفاوتی هستند . لازم به ذکر است که این محصولات وارداتی می باشند و کمتر کسی در ایران آن را تولید می کند و به همین دلیل در هر پارت که وارد ایران می شوند  به دلیل وضعیت تورم و نوسانات دلار و بازار قیمت های فروش این محصول نیز بالا و پایین می شود و به عمین علت نمی توان قیمت دقیقی را جهت فروش این محصول اعلام نمود .

قیمت فروش چیزبال به صورت عمده

مراکز پخش چیزبال

چیزبال ها به صورت اینترنتی و همچنین عمده در سایت های مختلف به فروش می رسند و گاها آنها را  صورت بسته بندی در فروشگاه و نمایندگی ها و مراکز خرید مختلف نیز یافت می کنید . همین طور لازم است که بیان کنیم به دلیل وارداتی بودن چیزبال ها در برخی مواقع به ندرت وارد ایران می شوند و این خود باعث می شود که بازار را تشنه کند و به محض وارد شدن به سرعت در کل ایران عرضه می گردد . پس لازم است بدانید با این تفاسیر چیزبال ها به صورت تازه خرید و فروش می شوند و دپو نمی شوند.

فروش اینترنتی چیزبال

از طریق فروش اینترنتی چیزبال می توان این محصولات را به سراسر کشور عرضه نمود و شما عزیزان در هرجای کشور که باشید می توانید محصول فوق الذکر را خریداری نمایید . و حالا اعلام می گردد که مجموعه ما آماده ارائه چیزبال با طعم های متفاوت با توجه به نیاز شما به صورت عمده و بسته بندی می باشد . و همکاران و مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما عزیزان می باشند .

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام