فروش سایت
خانه / میوه خشک انبه / بازار فروش میوه خشک انبه داخلی و وارداتی

بازار فروش میوه خشک انبه داخلی و وارداتی

بازار فروش میوه خشک انبه داخلی و وارداتی شرایط خوبی داشته و این دو محصول مورد توجه خریداران مختلف برای سفارش قرار دارد.

انبه به عنوان یکی از میوه های تولید شده در مناطق گرمسیری و با داشتن خواص درمانی مناسب و طعمی متفاوت توانسته است جایگاه خوبی در میان افراد مختلف جامعه پیدا کند؛ ولی با توجه به محدودیت تولید این محصول در ایران، برای بهره گیری از این خواص در طی سال بایستی از روش های مختلف فرآوری انبه استفاده نمود.
در این میان اما خشک کردن انبه و تولید میوه خشک آن یکی از بهترین شیوه های استفاده از خواص ویژه ی آن در دیگر فصول سال است.
میوه خشک انبه در بازار شهرهای مختلف به دو صورت داخلی و وارداتی دیده می شود.
انبه خشک ایرانی بیشتر به صورت اسلایس در آمده و خشک می شود و با توجه به وارداتی بودن میوه ی تازه ی آن، قیمت میوه خشک انبه تولید ایران، در مقایسه با نوع وارداتی آن، بیشتر است.
میوه خشک انبه وارداتی را در بازار می توان به صورت انبه حبه شده و اسلایس نیز یافت که می توان به صورت فله و یا بسته بندی و با مخلوطی از میوه خشک های دیگر ارائه نمود.
البته با فروش میوه خشک انبه به صورت بسته بندی قاعدتاً می توان مشتریان و بازارهای هدف بیشتری را تجربه کرد؛ مواردی مانند سازمان، مدارس، موسسات علمی، سالن های برگزاری همایش و بسیاری از دیگر گزینه ها از جمله بازارهای هدفی هستند که در صورت بازاریابی و تبلیغات مناسب، تأثیرات مثبتی بر توسعه ی بازار فروش میوه خشک انبه و سایر ارقام خواهند داشت.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

میوه خشک حبه انبه

قیمت روز انواع میوه خشک حبه انبه

قیمت روز انواعی از میوه های خشک حبه را می توان از سایت عرضه کننده …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام