فروش سایت
خانه / چای ایرانی و خارجی / مزایا و معایب مصرف چای

مزایا و معایب مصرف چای

مزایا و معایب مصرف چای چیست ؟ و یا اینکه ممکن است مصرف آن مزایا یا معایب متفاوتی داشته باشد ؟ بهتر است چای ایرانی مصرف کنیم یا چای خارجی ؟ آیا تا به حال به فکر معایب و مضرات مصرف بیش از حد چای بوده اید ؟ما در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات شما پاسخ دهیم پس خواندن این مطلب رو به هیچ عنوان از دست ندید .مصرف چای در ایران طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی نوشیدن چای را در برنامه غذایی خود قرار داده اند . ولی باید بدانید مصرف چای مزایا و معایب هایی به همراه دارد، حال این چای ایرانی باشد یا خارجی فرقی ندارد. طبیعتا مصرف زیاد چای عواقبی به همراه دارد ولی نگران نباشید همانطور که مصرف بیش از حد چای معایب و مضراتی دارد ولی مصرف به اندازه و نرمال آن نیز دارای مزایایی است ، در ادامه ابتدا در مورد مزایا و سپس درباره معایب آن بحث خواهیم کرد.

مزایا و معایب
مزایا و معایب۱

مزایا و معایب مصرف چای :

مزایا

مصرف چای ایرانی و یا خارجی مزایای زیادی دارد.

از جمله آن شامل موارد زیر است:

  • ضد افسردگی
  • ضد درد
  • ضد باکتری
  • محافظ کبد
  • و …

علاوه بر موارد بیان شده مهم ترین مورد آن یعنی ضد سرطان بودن مصرف آن امروزه بین محققان بیشتر بحث و گفت و گو می شود.

معایب

اما همانطور که گفتیم، نوشیدن چای هرچقدر هم که مزایا داشته باشد . قطعا مقابل آن معایبی نیز دارد، که البته با مصرف زیاد آن بروز میدهد.همانطور که می دانید مصرف چای برای سلامت دندان و دهان مفید است.اما با توجه به تحقیقات عمل آمده مصرف زیاد آن باعث سیاه شدن دندان ها می شود. گاهی تصورات اشتباهی درباره مصرف این نوشیدنی مطرح می شود  ، که از جمله آن میتوان به بروز کم خونی اشاره کرد.برخی از متخصصان تغذیه معتقد هستند که روزانه مصرف بیش از پنج لیوان چایی مشکلاتی به وجود می آورد، اما برخی نیز معتقدند که مصرف چای سرطان زا بوده و مشکلات جدی تری با مصرف آن به سراغ شما می آید.در حالی که متخصصان در برابر این طرز فکر ها و بیان ها ثابت کرده اند ، که چای حاوی آنتی اکسیدان بوده و از سرطان پیشگیری می کند.

مزایا و معایب
مزایا و معایب

 

میوه خشک و آجیل آراد به شما در خریدن بهترین چای کمک می کند فقط کافیست که ما رو دنبال کنید و با ما در ارتباط باشید.ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید قطعا پشیمون نخواهید شد.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام