فروش سایت
خانه / میوه خشک کیوی / قیمت چیپس میوه خشک کیوی شکوفا

قیمت چیپس میوه خشک کیوی شکوفا

قیمت آنلاین چیپس میوه خشک کیوی شکوفا را از سایت آجیل ایرانی دریافت نمایید، شکوفا یکی از برترین تولید کنندگان میوه خشک می باشد که محصولات خود را در بازار اینترنتی عرضه می نماید.
چیپس میوه خشک یکی از بهترین نمونه های خشکبار می باشد که از آن به صورت آجیلی و تنقلاتی استفاده می شود، میوه های خشک در مقایسه با میوه ها شرایط نگهداری راحت تری دارند، این محصولات را می توان در هر دمایی نگه داشت، اما همان طور که می دانید میوه ها باید شرایط ویژه ای برای نگهداشتن داشته باشند.

میوه خشک کیوی

میوه های خشک کیوی در بازار

یکی از اصلی ترین میوه های خشک در بازار، کیوی می باشد، کیوی به دلیل این که طعم های متفاوتی دارد، مصارف مختلفی نیز دارد، برخی از نمونه های چیپس میوه خشک کیوی، شیرین و برخی دیگر ترش مزه هستند، کیوی علاوه بر این که مزه دلپذیری دارد، خواص فراوانی دارد، استفاده از کیوی به عنوان دارویی و درمانی نیز می باشد.
شکوفا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان میوه خشک در بازار ایران می باشد، که می توانید انواع مختلف میوه خشک همچون محصولات تک میوه همانند میوه خشک کیوی و یا مخلوط چندین میوه خشک شده را تهیه نمایید، بسته بندی های میوه خشک در مقادیری متفاوت انجام می شود تا استفاده از آن را راحت تر نمایند. این محصولات به جهت دسترسی مستقیم با تولید کننده با قیمتی مناسب عرضه می شوند.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش عمده بهترین میوه خشک صنعتی کیوی

بازار فروش عمده بهترین میوه خشک صنعتی کیوی بسته به زمان تولید آن از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام