فروش سایت
خانه / میوه خشک پرتقال / فروش انواع میوه خشک بسته بندی پرتقال

فروش انواع میوه خشک بسته بندی پرتقال

پرتقال میوه ای است که انواع گوناگونی دارد، فروش میوه خشک پرتقال در بسته بندی های مختلف با مقادیری متفاوت امکان پذیر می باشد. میوه خشک پرتقال چه خاصیتی برای مصرف کننده در بر دارد؟
میوه خشک پرتقال یکی از اصلی ترین محصولات هر کارخانه تولید کننده میوه خشک می باشد، این میوه محبوبیت و جایگاه ویژه ای نسبت به سایر میوه ها در بین ما دارد به همین دلیل میوه خشک آن نیز به جهت ضرورت ایجاد شده باید تولید شود و از جمله میوه های خشک در دسترس باشد.
به همین دلیل اغلب میوه های خشکی که به صورت مخلوط شده تولید می شوند، حاوی میوه خشک پرتقال نیز می باشند، هر چند بسته بندی های مجزایی از میوه خشک پرتقال تهیه و در بازار عرضه می گردد.

میوه خشک پرتقال

میوه خشک پرتقال در بازار

میوه خشک پرتقال در مناطقی که پرورش دهنده میوه پرتقال باشند، بیشتر تولید می شود، میوه های خشک پرتقال تولید شده در این مناطق یک مزیت عمده و مهم دارد و آن تازگی میوه پرتقال است که از باغات درختان پرتقال برداشت می گردد.

بسته بندی میوه خشک

بسته بندی های میوه خشک پرتقال

میوه خشک پرتقال حاوی ترکیباتی بسیار ارزشمند می باشد که این خواص برای کسی پوشیده نیست، میوه خشک پرتقال را می توان برای کاربرد ها و مصارف مختلف استفاده نمود، به همین دلیل تولید کننده برای این که قیمت عرضه محصول برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد، آن را با بسته بندی هایی متناسب با نوع کاربرد عرضه می نماید. بسته بندی های کوچک میوه خشک پرتقال برای مصارف آجیلی دارای طراحی های شیک و زیبا می باشد.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

میوه خشک پرتقال

تهیه بهترین میوه خشک پرتقال

پرتقال از جمله میوه های رایجی است که در صنایع تولید میوه خشک، بسیار مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام