فروش سایت
خانه / میوه خشک موز حبه شده / طرز تهیه میوه خشک موز حبه شده

طرز تهیه میوه خشک موز حبه شده

طرز تهیه میوه خشک موز به شکل حبه شده به صورت صنعتی توسط دستگاه های پیشرفته می باشد، با وجود این امکانات در تولید میوه خشک هیچ گونه دخالت انسانی نخواهد شد.
تولید میوه خشک در سال های اخیر از محل های کوچک به فضاهایی بزرگ و تخصصی تغییر یافته است. زمانی که قرار است یک محصول به صورت انبوه و با دقت بیشتری تولید شود تا کیفیت تعریف شده و استاندارد مد نظر برای آن حاصل گردد، باید شرایط مناسب برای آن نیز مهیا شود.
میوه خشک یکی از نیاز های بازار می باشد که تولید آن باید در مقادیری صورت گیرد که پاسخگوی نیاز و ضرورت بازار باشد. تولید میوه خشک در کارخانه هایی با وسعت زیاد و وجود دستگاه های پیشرفته ای که با آخرین فناوری روز کار می کنند از جمله امکاناتی است که برای تولید میوه های خشک با کیفیت در نظر گرفته شده است.

میوه خشک موز

روش تهیه میوه خشک موز

موز یکی از میوه هایی است که به شکل های مختلف استفاده می شود، فیبر فراوانی دارد، طبع گرم آن باعث انرژی بخشی و روحیه ای مثبت در افراد می شود، میوه خشک موز تنظیم کننده هرمون هاست به همین دلیل به آن نشاط آور نیز می گویند. حبه ای کردن موز برای خشک نمودن آن توسط دستگاه صورت می گیرد، وارد دستگاهی دیگر می شوند تا به طرق مختلف همچون تبخیر و یا تصعید خشک گردند. امروزه میوه خشک موز جایگزین بسیاری از تنقلات غیر سالم و مضر شده است.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام