فروش سایت
خانه / دسته‌بندی نشده / شرکت صادرات میوه خشک به عراق

شرکت صادرات میوه خشک به عراق

شرکت صادرات میوه خشک با تولید و بسته بندی شکیل انواع میوه های باکیفیت، آماده عرضه بهترین میوه های خشک با مناسب ترین قیمت می باشد. آیا می دانید کدام یک از میوه های خشک ایران به کشور عراق صادر می شود؟
تولید میوه خشک در کشور به میزانی است که رفع کننده نیاز بازار داخلی و برخی از بازار های خارجی می باشد. آب و هوای ایران و همچنین به کار بردن بهترین روش ها جهت تولید میوه خشک از جمله عواملی می باشد که در صادراتی شدن میوه های خشک تولید شده تاثیر داشته اند.
یکی از کشور های خریدار میوه های خشک ایران، عراق می باشد، میوه خشک که در اشکال مختلفی تولید می شود، کاربرد های متفاوتی خواهد داشت، این محصولات جهت کاربرد در مواردی متفاوت خریداری می شوند.

میوه خشک ایران

تولید انواع میوه خشک

هر نوعی از میوه را که در نظر داشته باشید، به صورت عمده خشک می شود. انواع مختلف میوه های خشک جهت به کار بردن در مواردی متفاوت استفاده می شوند، به همین دلیل تنوع در نوع میوه خشک نیز بسیار زیاد می باشد. این محصولات به صورت فله و یا در بسته بندی های متفاوت در بازار عرضه می شوند.

صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک ایران

ایران صادر کننده انواع و اقسام میوه های خشک شده به کشور های زیادی می باشد، کشور هایی که به دلایل مختلف طبیعی و غیر طبیعی نمی توانند این محصولات را تولید نمایند. هر نوعی از میوه خشک با مقادیری متفاوت به کشور های هدف، ارسال می شود. میوه های خشک سیب، خرما، کشمش، پرتقال و آلو ها از جمله نمونه میوه های خشک صادراتی به کشور های مختلف همچون عراق می باشند.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش میوه خشک خارجی در ایران

فروش میوه خشک خارجی در ایران به شیوه هایی متفاوتی صورت می گیرد . میوه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام