فروش سایت
خانه / میوه خشک هرایین / خرید عمده انواع میوه خشک هرایین

خرید عمده انواع میوه خشک هرایین

انواع میوه خشک هرایین به صورت عمده خرید و فروش می شود، هرایین چه محصولاتی در این زمینه دارد و آن ها را با چه شرایطی به فروش می رساند؟
یکی از مهمترین اهدافی که تولید کنندگان میوه خشک را به تولید این محصول مجاب نموده است، خواص و ارزش غذایی میوه ها می باشد، مسلما تولید فرآورده های بیشتر میوه، باعث می شود، مصرف آن نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خصوصا این امر برای میوه های خشک که دسترسی و استفاده آسانی دارند، بسیار حائز اهمیت می باشد.

میوه خشک هرایین

انواع مختلف میوه خشک

هرایین تولید کننده انواع مختلفی از میوه های خشک می باشد، به نظر می رسد هرایین قصد دارد با محصولات خود نیاز های مختلف مشتریان و مصرف کنندگان را تامین نماید، این مطلب را می توان از تنوع و گوناگونی که در تولیدات خود چه در نوع میوه خشک و چه در شکل عرضه آن ها ایجاد نموده است، فهمید.
موز، پرتقال، توت فرنگی، انبه، خربزه، خرمالو و ده ها میوه دیگر از جمله مواد اولیه در محصولات هرایین به شمار می آیند، میوه خشک هر چه تنوع بیشتری داشته باشد، راحت تر می توان نیاز مصرف کننده را تامین نماید. نکته بسیار مهمی می باشد که هرایین میوه های خشک را به دو صورت فله و بسته بندی شده عرضه می نماید.
بسته بندی میوه خشک هرایین دارای مقادیری مختلف از این محصول می باشد، بسته های ۵۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی، ۱۵۰ گرمی و ۲۵۰ گرمی از جمله نمونه بسته بندی های میوه خشک این تولید کننده می باشد که خرید آن ها به صورت عمده و اینترنتی امکان پذیر می باشد.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام