فروش سایت
خانه / دسته‌بندی نشده / صادرات انواع میوه خشک بسته بندی گیلان

صادرات انواع میوه خشک بسته بندی گیلان

صادرات انواع میوه های خشک تولید شده در استان گیلان به کشور های بی شماری صورت می گیرد، این محصولات در بسته بندی های ویژه ای عرضه می شوند.
تولید میوه خشک بیشتر در مناطقی انجام می شود که دسترسی به میوه های مختلف در آن به وفور یافت شود، گیلان از جمله شهر های ایران می باشد که شرایط اقلیمی بسیار مناسبی برای تولید انواع مرکبات و صیفی جات دارد و این مساله باعث شده است کشاورزان این منطقه از این نعمت خدادای حداکثر استفاده را ببرند.

میوه خشک گیلان

انواع میوه های خشک در بسته بندی

یکی از مهمترین مراحل عرضه میوه های خشک در بازار بسته بندی کردن آن ها می باشد، نوع بسته بندی، اندازه و طراحی آن از اهمیت زیادی برخوردار است، آنچه بیشتر از هر چیزی برای تولید کننده و مصرف کننده حائز اهمیت است، نگهداری میوه خشک به صورت سالم برای مدت زمانی مشخص می باشد، به همین دلیل در انتخاب نوع بسته بندی ها، ملاک های مهمی مورد توجه قرار می گیرد.
صادرات میوه های خشک شده ایرانی، به کشور های زیادی انجام می شود، مشتریان خارجی نیز با در نظر داشتن معیار هایی مشخص جهت خرید میوه خشک اقدام می کنند، کیفیت و قیمت دو شرط اصلی و کلی در هر معامله می باشند که در مورد میوه های خشک صادراتی سعی شده است، این دو متناسبا تعیین گردند.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
خانم کشت پور
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09189194134
آدرس کانال: araddriedfruits@
پست الکترونيکي: irannutscenter.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش میوه خشک خارجی در ایران

فروش میوه خشک خارجی در ایران به شیوه هایی متفاوتی صورت می گیرد . میوه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام